reklama

Môžem sa úplne vy..... na to, ako dopadne celé Slovensko

„Politika je obrovský hnoj a preto mi je úplne jedno, ako sa to vyvíja na Slovensku. Nezaujíma ma, či bude v našom štáte pokračovať rabovačka, že prekvitá korupcia, nefunguje justícia.

Písmo: A- | A+

Netrápi ma, že si devastujeme prírodu a ďalšie generácie budú mať omnoho ťažšie podmienky na život. Aj preto mi je jedno, či moje deti budú mať kvalitné vzdelanie alebo mi bude poskytnutá zdravotná starostlivosť. Nech len všetci schopní a múdri odtiaľto utečú, lebo tu aj tak nemajú šancu uplatniť sa. Zo zásady sa nezapájam do žiadnych aktivít, pretože to aj tak nemá zmysel. Nič nezmôžeme a v konečnom dôsledku mi to aj tak vyhovuje, lebo radšej si večer pozriem telku. A zo zásady NEVOLÍM! Keby mohli voľby niečo zmeniť, už dávno by ich zrušili.“ŽE ČO?!Podľa reakcií ľudí, by sa dal v skratke asi takto charakterizovať náš prístup k súčasnému politickému a spoločenskému dianiu. Sme demotivovaní, apatickí, znechutení a hlavne sa nám nič nechce spraviť pre to, aby sa to zmenilo. Minimálna účasť v akýchkoľvek voľbách, kde určitá skupina (starších) ľudí, ktorí sa vždy veľmi ľahko nechajú „opiť rožkom“, posadí na kreslá tie „správne“ osobnosti. A potom sa len čudujeme, že sa deje to, čo som vymenoval na začiatku svojho blogu. Všetko je o ľuďoch a aj keď si to neuvedomujeme, máme moc a právo to zmeniť. Len sa musíme viac zaujímať a chcieť. Apatiou a ignorovaním si robíme veci iba horšie. My, občania sme tá hybná sila, ktorá musí dávať signál, akým smerom má ísť krajina, v ktorej žijeme. Nemám na mysli nejakú revolúciu, ale premenu postoja k tomu, čo sa deje okolo nás. Skúsme preto začať každý sám od seba...

Jozef Malík

Jozef Malík

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Reálne sa pozerám na život. Počúvam, rešpektujem názor druhých a hovorím to, čo si myslím. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu